Reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych, newsletterów oraz zwiększenie świadomości klienta o marce, dzięki pozycjonowaniu – każdy z tych kroków jest ważny, jeśli chcemy przeprowadzić kampanię marketingową na miarę XXI wieku. Czy to oznacza, że należy zrezygnować z bardziej tradycyjnych środków reklamy? W dzisiejszym tekście przybliżamy, jakie przedsiębiorstwa z powodzeniem mogą wykorzystać różnorodne folie reklamowe.
Pozwól się zauważyć przechodniom, czyli jak poinformować o promocjach i aktualnych ofertach?
Współczesne drukarnie reklamowe oferują całą gamę produktów, które z powodzeniem mogą wykorzystać większe i mniejsze przedsiębiorstwa, do których można wejść „prosto z ulicy”. Folie okienne różnią się nie tylko wielkością, kształtem i rodzajem nadruku; w zależności od wykorzystanego materiału, mogą przynosić reż różne efekty. Ciekawym rozwiązaniem, pozwalającym na czasowe ozdobienie witryny firmy są folie adhezyjne. Można zamocować je na każdej powierzchni gładkiej, która wcześniej została oczyszczona i odtłuszczona. Właściciele witryn docenią fakt, że taka folia nie wymaga użycia kleju, jest wielorazowego użytku i można mocować ją zadrukowaną stroną. Ta ostatnia cecha sprawia, że reklamę da się przyczepić na wewnętrzną powierzchnię szyby witryny.
Jaką folię wybrać w przypadku reklamy na większej powierzchni?
Jeśli dysponujemy większą powierzchnią reklamową w postaci kilku dużych okien lub możemy zakleić całą ścianę budynku, warto rozważyć wykorzystanie folii One Way Vision. Posiada niewielkie otworki, przez co z bliska nieco przypomina plaster miodu. Taka struktura pozwala na idealną widoczność nadruku z zewnątrz przy jednoczesnym zachowaniu efektu przezroczystości od wewnątrz. Warto wspomnieć, że folie One Way Vision to również folie przeciwsłoneczne – jeśli zależy nam na tym, aby chronić np. biuro przed intensywnym słońcem, wystarczy zdecydować się na odpowiedni parametr przepuszczalności światła.
Oba powyższe rozwiązania pozwalają na w pełni zindywidualizowaną reklamę. Drukarnie, oferujące folie adhezyjne i One Way Vision, bazują na projektach klientów lub, jeśli zachodzi taka potrzeba, samodzielnie wykonują projekt. Szerokie zastosowanie i atrakcyjny efekt pozwalają sądzić, że ten typ reklamy jeszcze przez długi czas będzie cieszył się dużym zainteresowaniem.